Moje konto

Systemy contact center

  • Podgląd itd.pl
    ITD Polska Spo. z o.o. - rozwiązania dla Call Center

    ITD dostarcza rozwiązania z dziedziny automatyzacji rozmów telefonicznych, obsługi Call Center i Contact Center, centrale IP PBX, systemy interaktywnej odpowiedzi głosowej - IVR, nagrywania i zarządzania rozmowami telefonicznymi - ACD, rozpoznawania mowy oraz automatyzacji obsługi klienta.

    Kategoria: Telekomunikacja

    Ocena: Ocena użytkowników:
  • Podgląd vicidial.pl
    VICIdial Call Center

    Firma wdraża (wraz ze szkoleniem i serwisem) oprogramowanie VICIdial Call Center oparte na rozwiązaniu Asterisk. System VICIdial służy do tworzenia Call Center, odpowiednio skonfigurowany potrafi obsłużyć kampanie przychodzące/wychodzące i mieszane. Główne funkcje systemu: predictive dialer, raportowanie (w tym monitoring Agentów w...

    Kategoria: Obsługa informatyczna firm

    Ocena: Ocena użytkowników: