Strategia organizacji
-
Flash PR - agencja public relations
Agencja specjalizuje się w tworzeniu strategii PR, strategii tożsamościowych i estetycznych, media relations, PR wewnętrznym, sponsoringu, organizacji wydarzeń specjalnych. Agencja skupia swoje działania wokół takich dziedzin jak: kultura i sztuka, nauka i oświata, zdrowie, ochrona środowiska, sprawy komunalne, sport, turystyka i...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
MentorMLM
Edukacja, treningi i szkolenia on-line. M.in. dla tych, którzy dopiero przyglądają się branży biznesu sieciowego i chcą zrozumieć jakie kroki niezbędne są dla osiągnięcia sukcesu w biznesie, którzy dopiero zaczynają swoją drogę w biznesie MLM i mają więcej pytań niż odpowiedzi a chcieliby już na początku obrać prawidłowy...
Kategoria: Kursy i szkolenia
Ocena: Ocena użytkowników: -
MorrisMarlowe
MorrisMarlowe specjalizuje się w brandingu - kompleksowym kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem marek, firm, organizacji, produktów i usług. Znajomość rynku poparta badaniami marketingowymi pozwala firmie budować strategie marki i strategie marketingowe a założenia marki przekładać na logo i system identyfikacji wizualnej czy packaging...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Keystone Consulting - firma consultingowa
Firma consultingowa działająca w obszarach: Performance Management, projektowanie struktur organizacyjnych, budowa strategii, systemy motywacyjne, optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej, zarządzanie zmianą kultury organizacyjnej, plany operacyjne, zarządzanie talentami.
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
Advise Business Solutions - systemy motywacyjne i wynagrodzeń
Advise Business Solutions buduje opłacalne i bezpieczne prawnie systemy wynagrodzeń, motywujące pracowników do realizacji celów firmy. Obszary działania: zarządzanie przez cele, systemy wynagrodzeń spójne ze strategią organizacji, zrównoważona karta wyników, plany działań operacyjnych, systemy raportowania, mapowanie procesów,...
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: