Społeczności internetowe
-
StudentsWatch
StudentsWatch to projekt społeczności badaczy, w której każdy użytkownik może zostać projektodawcą, realizatorem, uczestnikiem badań społecznych i marketingowych. To także nietypowy panel internetowy, w którym szczególną rolę odgrywają młode osoby (w wieku 16-39 lat). StudentsWatch, jako jeden z pierwszych serwisów na świecie,...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Mandragorat Wandystanu
Polskie wirtualne państwo realizujące zasady władzy ludowej. Wandystan jest państwem, w którym zasada dyktatury proletariatu znajduje ucieleśnienie w demokracji. Obywatele w wolnych, równych i powszechnych wyborach wybierają Prezydenta, który stoi na czele rządu.
Kategoria: Rozrywka
Ocena: Ocena użytkowników: -
Imprimis - szkolenia o internecie
Szkolenie o internetowe jako pasja i realizacja zainteresowań. Interaktywne metody, warsztat szkoleniowy dostosowany do grupy (dzieci, liderzy społeczności rolniczych, project managerowie internetowi, etc...). Zakres szkolenia dostosowany do założeń szkolenia.
Kategoria: Kursy i szkolenia
Ocena: Ocena użytkowników: -
Design Park
Firma zajmuje się tworzeniem stron internetowych, sklepów internetowych, społeczności, aukcji, systemów CMS. Klientami są firmy z sektora dużych i średnich przedsiębiorstw. Design Park skupia się głównie na tworzeniu i projektowaniu stron internetowych oraz sklepów internetowych. Na swoim koncie ma także stworzenie społeczności i...
Kategoria: Projektowanie stron WWW
Ocena: Ocena użytkowników: -
Socjum
Kreator serwisów społecznościowych. Serwis umożliwia stworzenie własnego serwisu społecznościowego o dowolnej tematyce.
Kategoria: Serwisy społecznościowe
Ocena: Ocena użytkowników: -
Crossdressing - tranwestyci
Portal o crossdressingu i transwestytyzmie, kierowany do całej społeczności transgender. Strona zawiera artykuły, porady, radio internetowe, forum dyskusyjne i informacje o imprezach dla osób CD/TV/TG/TS.
Kategoria: Mniejszości seksualne
Ocena: Ocena użytkowników: -
SocialTalk.pl
Blog o social mediach z subiektywnymi opiniami i recenzjami produktów, usług, marek i firm. Autor komentuje i ocenia internetowe społeczności, zachowania, trendy oraz działania w obrębie marketingu, komunikacji, public relations. Dzieli się również swoimi spostrzeżeniami na vlogu, umieszczając materiały wideo w serwisie YouTube.
Kategoria: Blogi
Ocena: Ocena użytkowników: