Mystery shopping
-
INSE Research - Tajemniczy klient
INSE Research przygotowuje i przeprowadza badania rynku. W ofercie: badania marketingowe, badania jakościowe, badania fokusowe, badanie satysfakcji klienta, badania Tajemniczy klient (Mystery shopping).
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Vision SecretClient - badania marketingowe
Firma specjalizuje się w marketingu relacji. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym przede wszystkim badania marketingowe, takie jak: badania satysfakcji klientów i jakości obsługi, a także projektowanie oraz obsługę różnego rodzaju programów lojalnościowych. Firma posiada wieloletnie doświadczenie.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
CeBRiS sp. z o. o.
Agencja Badawcza CeBRiS sp. z o. o. oferuje przeprowadzanie badań w formie tajemniczego klienta. Przyjmują one formę różnego rodzaju audytów, internetowych, telefonicznych czy bezpośrednich. Wysłanie tajemniczego klienta, by sprawdził jakość funkcjonowania danej placówki może skutkować wychwyceniem różnego rodzaju...
Kategoria: Blogi
Ocena: Ocena użytkowników: -
Nowak Support Consulting
Agencja marketingowa - marketing sportowy, polityczny, badania Mystery Shopping.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
ARC Rynek i Opinia
Badania rynku i opinii publicznej, badania marki, badania ilościowe i jakościowe. W ofercie firmy badania marketingowe, sondaże opinii publicznej, badania rynkowe (rynek finansowy, budowlany, telekomunikacyjny), wywiady internetowe, CATI i ankiety.
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
CeBRiS - badania marketingowe i analizy rynkowe
Agencja badawcza CeBRiS od ponad 3 lat świadczy usługi badań marketingowych, badań organizacyjnych oraz analiz rynku dla klientów biznesowych na terenie Polski, UE i wschodniej Azji. Zaprasza do swpich biur we Wrocławiu, Warszawie oraz Poznaniu.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Consumer View
Consumer View prowadzi badania z zakresu Mystery Shopper. Badania te weryfikują jakość obsługi i umiejętności sprzedażowe pracowników pierwszego kontaktu z klientem. Nowoczesne metody badawcze, w tym kamery video i rejestratory dźwięku.
Kategorie: Marketing i Reklama | Doradztwo personalne
Ocena: Ocena użytkowników: