Monitoring mediów
-
infoSource
Agencja infobrokerska infoSource z siedzibą w Krakowie powstała w 2009 r. Firma specjalizuje się w wyszukiwaniu informacji dla biznesu, instytucji publicznych oraz osób indywidualnych. Przygotowuje raporty, analizy, bazy danych oraz zajmuje się monitoringiem mediów. Działa w obszarze informacji biznesowej, naukowej, prawniczej, europejskiej,...
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
Eureka-Infobrokering
Firma świadczy usługi infobrokerskie w zakresie wyszukiwania, przetwarzania, archiwizowania i udostępniania informacji, począwszy od tematyki podstawowej po specjalistyczną wiedzę.
Kategoria: Usługi
Ocena: Ocena użytkowników: -
Newspoint - monitoring mediów internetowych
Newspoint oferuje wyszukiwanie, gromadzenie i dostarczanie informacji publikowanych w Internecie. Oferta dla rzeczników prasowych, agencji marketingowych, redakcji, brokerów informacji.
Kategoria: Oprogramowanie
Ocena: Ocena użytkowników: -
infofocus.pl - agencja infobrokerska
Profesjonalna agencja infobrokerska na Podlasiu zajmująca się profesjonalnym wyszukiwaniem informacji, zestawianiem ofert, a także monitoringiem mediów oraz internetu. Firma została założona we współpracy z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, co zapewnia pełen profesjonalizm działalności i wysoki poziom usług.
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
PR Pride Tomasz Kuźniar
PR Pride jest przedsiębiorstwem zajmującym się tematyką public relations w Internecie.
Kategoria: Reklama w Internecie
Ocena: Ocena użytkowników: -
GoldenINFO - Centrum Infobrokerskie
Broker informacji zajmujący się profesjonalnym wyszukiwaniem danych na zlecenie. Oferuje: wywiad gospodarczy - raporty o rynkach zbytu, partnerach, konkurencji, monitoring mediów - prasy, internetu, literatury specjalistycznej, a także realizację zleceń nietypowych.
Kategorie: Doradztwo | Informacja gospodarcza
Ocena: Ocena użytkowników: -
Elf24
Elf24 to interaktywna platforma umożliwiająca zintegrowaną kontrolę nad urządzeniami elektronicznymi takimi jak kamery do monitoringu, szlabany czy mierniki zużycia mediów. Poprzez zastosowanie aplikacji mobilnej i pracy w sieci Internet, zarządzanie odbywa się w sposób zdalny. Może być ona wykorzystywana zarówno przez zarządców...
Kategoria: Obsługa informatyczna firm
Ocena: Ocena użytkowników: -
Fresh Relations
Agencja public relations Fresh Relations to część powstałej w 2003 roku Fresh Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm w zakresie marketingu zintegrowanego 360. Działania firmy mają na celu zbudowanie pozytywnej relacji marka-odbiorca przy użyciu mediów społecznościowych i blogów. Agencja oferuje monitoring efektów...
Kategoria: Reklama w Internecie
Ocena: Ocena użytkowników: -
Press-Service Monitoring Mediów
Monitoring mediów prowadzony przez firmę Press-Service to kompleksowe rozwiązania informacyjne. Firma zajmuje się również analizą pozyskiwanych informacji w celu kreacji pozytywnego wizerunku medialnego klientów. Audyty, raporty medialne, newslettery oraz biuletyny diagnozujące opinie o kontrahentach.
Kategorie: Marketing i Reklama | Informacje
Ocena: Ocena użytkowników: -
Pastuszka Bartosz - Brokerzy Informacji
Wyszukiwanie informacji gospodarczych, monitoring prasy i mediów, informacyjne bazy danych.
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
Liwenes Infobrokers
Obsługa firm, instytucji oraz osób prywatnych w zakresie wyszukiwania, selekcji, analizy informacji oraz niszczenia danych. Oferowane usługi to infobrokering, biały wywiad, bazy danych, wywiad gospodarczy, monitoring mediów.
Kategoria: Doradztwo
Ocena: Ocena użytkowników: -
Triple PR
Triple PR to agencja świadcząca profesjonalne usługi Public Relations. Agencja specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii PR. Realizuje projekty z różnych obszarów - od Brand PR po PR korporacyjny. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym i działaniach Media Relations. Konsultanci Triple PR...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
e-Quest - agencja infobrokerska
Firma zajmueje się profesjonalnym wyszukiwaniem, selekcjonowaniem i weryfikacją informacji.
Kategoria: Informacja gospodarcza
Ocena: Ocena użytkowników: