Fgi
-
IRS Group - firma badawcza
Firma prowadzi badania marketingowe, zarówno jakościowe jak i ilościowe, przygotowuje analizy marketingowe i strategiczne, rekomenduje działania oraz przygotowujemy kompleksowe strategie marketingowe. Oferuje badania jakościowe w zakresie: zachowań, postaw i preferencji klientów, wpływu elementów emocjonalnych na postawy zakupowe...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Przepisywanie-tekstow.pl
Zakres usług: transkrypcje wywiadów grupowych i indywidualnych (BGI, FGI, IDI), wprowadzanie danych, przepisywanie nagrań, przepisywanie prac. Transkrypcja nagrań dowolnego rodzaju dostarczanych na wielu różnorodnych nośnikach. Również przepisywanie tekstów książek, prac licencjackich i magisterskich, rękopisów i maszynopisów.
Kategoria: Usługi
Ocena: Ocena użytkowników: -
AMR Research
AMR Research to podlaskie centrum badan marketingowych. Firma prowadzi badania rynku z zastosowaniem powszechnie znanych i sprawdzonych metodologi. Realizuje badania rynku, marketingowe oraz społeczne. Dostarcza informacji biznesowych o otoczeniu rynkowym firmy.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
IRCenter
Badania marketingowe, analiza i badania rynku. IRCenter realizuje badania online i offline, ilościowe (CAWI, CAPI, PAPI, TAPI), jakościowe (FGI, IDI, BBD) oraz badania Internetu (badania Social Media, wyszukiwarek internetowych, eCommerce czy aplikacji mobilnych).
Kategoria: Agencje reklamowe
Ocena: Ocena użytkowników: -
VRG Strategia
Badania marketingowe - badania rynku, badania opinii, badania muzyczne, badania skuteczności reklamy, badania telefoniczne, focusy FGI.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Opinia
Agencja Badań Rynku. Badania rynku sektora MSP, badania b2b oraz ewaluacja programów społecznych.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Maison Research Consulting - badania marketingowe
Firma Maison Research Consulting oferuje zakres usług w dziedzinie badań marketingowych: zaawansowany konsulting badawczy, projektowanie metodologii badawczych, wykorzystanie badań w budowaniu strategii marketingowych, doradztwo strategiczne oraz szkolenia.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: