Contact center
-
Global Contact - profesjonalne Call Center
Firma z branży Call Center oferująca kluczowe rozwiązania w komunikacji z klientem. Naczelna zasada firmy to profesjonalne podejście oraz głęboka analiza potrzeb klienta.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
ITD Polska Spo. z o.o. - rozwiązania dla Call Center
ITD dostarcza rozwiązania z dziedziny automatyzacji rozmów telefonicznych, obsługi Call Center i Contact Center, centrale IP PBX, systemy interaktywnej odpowiedzi głosowej - IVR, nagrywania i zarządzania rozmowami telefonicznymi - ACD, rozpoznawania mowy oraz automatyzacji obsługi klienta.
Kategoria: Telekomunikacja
Ocena: Ocena użytkowników: -
TargetMarketing - bazy danych
Serwis TargetMarketing został założony, aby umożliwić wymianę informacji i świadczenie usług w zakresie marketingu bezpośredniego. Można tutaj otrzymać wsparcie w usługach na rynku contact center oraz w zakresie badań b2b. TargetMarketing to wsparcie baz danych, call center, infolinii i mailingu.
Kategorie: Artykuły dla firm | Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
VICIdial Call Center
Firma wdraża (wraz ze szkoleniem i serwisem) oprogramowanie VICIdial Call Center oparte na rozwiązaniu Asterisk. System VICIdial służy do tworzenia Call Center, odpowiednio skonfigurowany potrafi obsłużyć kampanie przychodzące/wychodzące i mieszane. Główne funkcje systemu: predictive dialer, raportowanie (w tym monitoring Agentów w...
Kategoria: Obsługa informatyczna firm
Ocena: Ocena użytkowników: -
Human Dialog - producent oprogramowania
Producent dedykowanych aplikacji HumanWork wspomagających pracę zespołową, przepływ zadań i dokumentów, zarządzanie projektami oraz procesami biznesowymi.
Kategoria: Producenci oprogramowania
Ocena: Ocena użytkowników: -
Customeritum - pakowanie i foliowanie
Firma Customeritum świadczy kompleksowe usługi z zakresu pakowania, foliowania, konfekcjonowania i wysyłki produktów oraz towarów. Dodatkowo można skorzystać z outsourcingu obsługi klienta, która jest realizowana poprzez własne contact center.
Kategorie: Usługi | Druk i poligrafia
Ocena: Ocena użytkowników: -
Contact Center
Firma Contact Center ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego, obsługi klienta, badań marketingowych, service desk, help desk oraz wsparcia sprzedaży. Oferta jest skierowana do klientów krajowych i zagranicznych.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
NextiraOne Polska
NextiraOne to wiodący europejski dostawca i ekspert w zakresie rozwiązań i usług komunikacyjnych. Prowadzi sprzedaż bezpośrednią oraz oferuje usługi wsparcia w 15 krajach w Europie, obsługując ponad 60 000 klientów, włączając w to wiele czołowych firm międzynarodowych. Projektuje, instaluje, utrzymuje i wspiera kompleksowe...
Kategorie: Telekomunikacja | Producenci oprogramowania
Ocena: Ocena użytkowników: -
Datera
Dostawca systemów telekomunikacyjnych dla biur i contact center. Specjalistyczne programy, dzięki którym można zoptymalizować działanie biura. Szeroki wybór programów: Call-eX i Call-eX Cloud, SIP Trunk BIZ, Lead360, Livespace oraz Baseline.
Kategoria: Telekomunikacja
Ocena: Ocena użytkowników: -
Holicon sp. z o.o.
Firma specjalizuje się w świadczeniu usług mających na celu wsparcie działań marketingowych. Pomaga w utrzymaniu dobrych relacji pomiędzy firmą i jej klientami.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Arkon
Arkon Contact Center oferuje pełen pakiet usług telemarketingowych. Może uruchomić dowolną ilość stanowisk telemarketingowych w dowolnej lokalizacji, bez konieczności przeprowadzania kosztownych inwestycji.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Akademia Telemarketingu
Szkolenia umiejętności telemarketingowych. Rozwój kompetencji managerskich oraz telemarketingowych. Szkolenia w zakresie telefonicznej obsługi klienta, sprzedaży przez telefon, zarządzania projektami call center. Doradztwo personalne dla organizacji call center: rekrutacja, selekcja, oceny pracownicze, Assessment i Development Center.
Kategorie: Kursy biznesowe | Doradztwo personalne
Ocena: Ocena użytkowników: -
Contact Center
Contact Center w Mennicy Polskiej oferuje profesjonalne w zakresie wirtualnych biur sprzedażowych (cross selling, marketing bezpośredni i telemarketing), obsługi klienta (help desk, całodobowa infolinia, call center, programy lojalnościowe), bazy danych (zarządzanie i administracja), doradztwo biznesowe, badania marketingowe, analiza rynku i...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: