Badania satysfakcji klientów
-
Recom System badania satysfakcji klienta
Witryna internetowa poświęcona systemowi badania satysfakcji klienta Recom. System pozwala na monitorowanie jakości pracy pracownika poprzez zbieranie opinii od klientów. Klient dzięki panelowi dotykowemu umieszczonemu w firmie ma możliwość oddać swój głos odzwierciedlający jego poziom zadowolenia z obsługi.
Kategorie: Doradztwo personalne | Programy p2p
Ocena: Ocena użytkowników: -
Vision SecretClient - badania marketingowe
Firma specjalizuje się w marketingu relacji. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym przede wszystkim badania marketingowe, takie jak: badania satysfakcji klientów i jakości obsługi, a także projektowanie oraz obsługę różnego rodzaju programów lojalnościowych. Firma posiada wieloletnie doświadczenie.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
ConQuest Consulting
ConQuest Consulting od 12 lat doradza w jaki sposób skutecznie wchodzić na nowe rynki produktowe i geograficzne. Przeprowadza specjalistyczne badanie rynku oraz doradztwo konsulting, ułatwiające podjęcie kluczowych decyzji biznesowych. Przygotowuje rzetelny i skuteczny biznes plan, dzięki któremu można pozyskać środki finansowe na...
Kategorie: Doradztwo finansowe | Agencje reklamowe
Ocena: Ocena użytkowników: -
Grupa VSC - programy lojalnościowe
Serwis firmy specjalizującej się w działaniach z zakresu marketingu - od strategii do obsługi i raportowania. W ofercie przede wszystkim organizacja i wdrażanie programów lojalnościowych, w tym programów premiowych i partnerskich. Unikalny system lojalnościowy (do zarządzania programami), doradztwo prawne i podatkowe, logistyka nagród...
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
CCall Sp.z o.o.
Usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. CCall oferuje firmom usługę badania satysfakcji ich klientów.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
CBM Test
Od 2000 roku firma działa na rynku jako agencja badawcza, specjalizując się w realizowaniu szerokiego zakresu badań takich jak badania satysfakcji klientów, pracowników, jakości obsługi czy też badania tajemniczego klienta.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: