Audio marketing
-
AudioMarketing
DDS Media oferuje muzykę do wykorzystania w miejscach użyteczności publicznej, takich jak: sklepy, centra handlowe i galerie handlowe, hotele, restauracje i bary, supermarkety, punkty usługowe, SPA, fitness kluby, sieci handlowe i firmy. Licencje muzyczne zwolnione z opłat na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania np. ZAIKS.
Kategoria: Marketing i Reklama
Ocena: Ocena użytkowników: -
Anatomia władzy
Książka Roku w marketingu, nie tylko politycznym, czyli "Anatomia władzy" dwójki renomowanych autorów. Michał Karnowski i Eryk Mistewicz wskazują na trendy i zmiany, jakie dotykają mediów, marketing, pr, komunikację społeczną, politykę. "Anatomia władzy" to nie tylko podręcznik marketingu politycznego, ale też ciekawe narzędzie dla...
Kategoria: Literatura
Ocena: Ocena użytkowników: -
Audio-Marketing - obsługa muzyczna w miejscu sprzedaży
Audiomarketing to świadome oddziaływanie, głównie na klienta, swego rodzaju terapia muzyczna, związana z emisją odpowiednio dobranej, przygotowanej, sprofilowanej muzyki (w tym bloku programowego - muzycznego) oraz emisja odpowiednich informacji, komunikatów reklamowych, wiadomości, których obecność wpływa pozytywnie na podejmowanie...
Kategorie: Marketing i Reklama | Firmy muzyczne
Ocena: Ocena użytkowników: -
Soniqa.pl
Wysoka jakość muzyki i codzienna aktualizacja bazy. Dostęp on-line. Kilkanaście formatów do wyboru. Wiele kanałów tematycznych dostosowanych do potrzeb klienta. Muzyka do sklepu, salonu, restauracji, kawiarni, centrum handlowego, hotelu. Muzyka dobrana pod kątem rodzaju działalności i profilu klienta. Muzyka bez opłat do ZAiKS, ZPAV,...
Kategorie: Sklepy muzyczne | Firmy muzyczne
Ocena: Ocena użytkowników: