Asterisk
-
VICIdial Call Center
Firma wdraża (wraz ze szkoleniem i serwisem) oprogramowanie VICIdial Call Center oparte na rozwiązaniu Asterisk. System VICIdial służy do tworzenia Call Center, odpowiednio skonfigurowany potrafi obsłużyć kampanie przychodzące/wychodzące i mieszane. Główne funkcje systemu: predictive dialer, raportowanie (w tym monitoring Agentów w...
Kategoria: Obsługa informatyczna firm
Ocena: Ocena użytkowników: -
Sigma S.C.
Firma zajmuje się szeroko pojętą techniką biurową: centrale telefoniczne, centrale voip, kserokopiarki, faksy, rejestratory DVR, systemy rejestracji czasu pracy "RCP", bramka VOIP, systemy dostępu, itp. Zajmuje się także serwisem w/w urządzeń. Projektuje i instaluje sieci telefoniczne, komputerowe i strukturalne.
Kategoria: Artykuły dla firm
Ocena: Ocena użytkowników: -
Derek - nowoczesne technologie w telekomunikacji
Firma zajmuje się centralami telefonicznymi. Flagowymi usługami są "zadzwoń do mnie" oraz "telefonia w chmurze". Pierwsza polega na tym, że użytkownik strony internetowej wpisuje na niej numer telefonu i wtedy zaczyna dzwonić jego telefon oraz telefon w firmie, której strona internetowa dotyczy. Druga usługa pozwala na przezroczyste...
Kategoria: Telekomunikacja
Ocena: Ocena użytkowników: -
Phone System
Firma z sektora Business to Business specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach telefonii VOIP. Oferuje następujące produkty: centrale telefoniczne, oprogramowanie Call Center, aparaty telefoniczne VOIP, infrastruktura telekomunikacyjna.
Kategoria: Telekomunikacja
Ocena: Ocena użytkowników: -
Voodalla
Obsługa informatyczna firm, Asterisk, Webdesign, reklama.
Kategoria: Obsługa informatyczna firm
Ocena: Ocena użytkowników: