Firmy z tej samej kategorii Sprzęt AGD i RTV
-
Podgląd tymczasowo niedostępny Esiteo - przyjemne zakupy online Sprzęt AGD i RTV
sklep-rainbow.pl - podobne strony
- Super Wakacje - portal turystyczny stworzony przez Biuro Podróży Geotour z Chorzowa. Prezentujemy oferty wycieczek i wczasów renomowanych...
- Filtroneo to miejsce, gdzie jakość spotyka się z niezawodnością dzięki filtrom Donaldson. Nasze filtry oleju są doskonałym rozwiązaniem dla...
- Filtru.pl to ekspert w dziedzinie filtracji, oferujący szeroki wybór produktów dla przemysłu budowlanego, rolniczego i maszynowego. Zapewniamy...
- Sprzedaż odkurzaczy Rainbow. Kompleksowa obsługa, dyspozycyjność i pełen profesjonalizm. Odkurzacz Rainbow wyposażony w akcesoria stanowi...
- Serwis i sprzedaż odkurzaczy Rainbow, Kirby, Hyla, Roboclean, Vorwerk. Sklep internetowy.
- W asortymencie sklepu znajdziesz tysiące części systemu filtracji maszyn. Bez filtrów, maszyny budowlane po prostu nie mogą poprawnie...
- Rainbow Cups oferuje wysokiej jakości kubki papierowe z indywidualnym nadrukiem, które są doskonałym sposobem na promocję Twojej marki....
- Firma zajmuje się czyszczeniem dywanów, wykładzin, tapicerek. Obsługuje osoby prywatne i podmioty gospodarcze. Działa 24 godziny na dobę przez 7...
- Wycieczki i wczasy w Ameryce, Afryce, Azji i Europie. Oferty last minute aktualizowane na bieżąco, tanie bilety lotnicze.
- Proeko jako jedyny autoryzowany dystrybutor Rainbow w regionie śląskim oraz łódzkim oferuje fachową oraz rzetelną pomoc w zakresie serwisowania,...
Inni użytkownicy odwiedzili również
Masakryczna obsługa Klienta, Na pewno im nie zależy na klientach. Na prosty mail z zapytaniem o nr konta do wpłaty za towar klient dostaje odpowiedz jak z czasów socjalistycznych "Poprzednio na 1838 zamówień wszyscy klienci wiedzieli po opisaniu że nr konta i dane znajdują się w zakładce regulamin i proszę nie pisać że nic tam nie ma." Czyli generalnie kliencie jesteś palantem że nie czytasz regulaminu zamiast po prostu podać nr konta w mailu, jakie to by było proste, nieprawdaż? A potem po prostu odrzuca się zatwierdzone zamówienie bo się obraziło na klienta że śmiał się o coś spytać albo czegoś nie znalazł na ich wspaniałej stronie, jak mógł! MASAKRA !!!!!
Żle potraktowany Klient (*.dynamic.gprs.plus.pl) 30.05.2009 21:13 0 + -